Dom säger aldrig

 
Mina föräldrar vägrar att lyssna på mig! Jag vill ha en hund men dom bara gnäller på mig att jag aldrig kommer klara det, och att dom känner mig, men dom känner fan inte mig när det gäller djur! Jag är så trött på detta! mina två bröder hade en hund en gång, dom var lata och vägrade gå ut och gå med han, så jag fick göra det klockan 5 på morgonen sedan typ klockan 9 igen osv! Men dom säger också att jag är allergisk bara för att jag var det när jag var liten, men jag är inte det längre för att jag har varit med alla möjliga pälsdjur men har inte fått någon allergisk reaktion. Vi bor lixom i ett lagom stort hus, med en enorm bak och fram-gård. Dom tidigare ägarna till det här huset har haft hundar i hela deras liv, så det är ju klart det finns hund-hår och sånt kvar, man kan aldrig på bort allt hår från djur i ett hus/en lägenhet! jag brukar ofta vara vid min farmor då hon har både hästar, katter och hade 2 hundar, ena hunden gick bort när jag var cirka 3-5 år och andra hunden gick bort för ca 2-3 år sedan. Jag har haft många djur hemma hos min pappa från ormar till fiskar till sköldpaddor och murenor! (Dock har vi inte haft någom päls-djur förutom mina halvbröder som hade en hund, vi är släkt på pappas sida då och var väldigt ofta vid pappa osv).
jag kan ta hand om djur, men Danne, min låtsasfarsa bara gnäller och är surig och mamma är så himla rädd att hunden skulle bitit i Nelly eller Anjelica. Seriöst? uppfostrar man hunden rätt och inte köper en surig hund, så lär den nog inte bitas, kansle lite när den är valp



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0