Välkommen till min nya blogg!

Hejsan allihopen

Så det här är mitt första inlägg.
jag gjorde nyss en blogg som heter tildegardelin.blo.gg meeen jag råkade fixa så att man måste skriva användarnamn och lösen ord för att kunna komma in på bloggen, och jag orkade inte sitta
och krångla med det, så jag bestämde mig
för att göra en ny blogg istället helt enkelt.
Så jag tänker skriva lite snabb fakta om mig där nere.
 
Mitt favoritämne musik:
Jag älskar musik, vilket ni kanske märkt på namnet, jag skulle egentligen heta musiclovers
men det namnet var upptaget så jag tänkte musiclove vilket inte gick
så jag kortade av namnet till musiclov.
Jag skriver och gör även egen musik, jag är ganska blyg
när det gller att visa upp musik som jag själv gjort och
därför har ingen fått höra det.
Självklart så sjunger jag också, dock tycker jag inte att jag är så bra på det...
Djur:
Jag älskar djur! Jag har alltid velat ha en hund, eller en häst. Men mest en hund.
Jag älskar att vara ute i naturen, men jag visar inte det inför familj och vänner.
Men jag tycker det är så tråkigt att vra själv i naturen och vill
därför ha en hund vid min sida. Jag vill ju inte bara ha en hund för att det är tråkigt att gå själv,
utan för att jag tycker det är otroligt roligt att
busa och leka med hundar. Men jag kommer aldrig få en hund då jag är allergisk, eller mina föräldrar tror det, men det är jag inte. Jag hade en katt när jag var 3 år, jag blev allergisk mot både 
katter och hundar, men nu har jag växt ifrån det, men mamma är så överbeskyddande och låter mig ändå inte ha en hund.
Familjen:
Mina föräldrar är skilda, dom skilde sig när jag var 2 år, sedan fick mamma en ny kille när jag var 4 år.
Pappa blev ihop med en tjej för 3 år sedan m,en dom gjorde slut, det fungerade inte mellan dom alls.
Men nu har pappa återigen en ny, hon är jätte snäll.
mamma fick år 2009 tillsammans med min låtsas pappa ett till barn, Nelly, som nu är 5 år.
Jag var jätte glad över det.
År 2010 fick mamma ett till barn med min låtsas pappa. Jag blev jätte ledsen och arg, jag ville verkligen inte ha ett till syskon, men jag blev sedan van, hon är nu 4 år och heter Anjelica.
pappa fick, innan jag föddes 2 barn med en annan tjej (innan han blev i hop med min mamma).
så jag har två store bröder också, Devin, 19 och Alex, 16 (snart 17).
Intressen:
Somsagt så älskar jag att spela och göra musik, men jag älskar också att umgås med vänner.
2 dagar i veckan är jag på en ungdomsgård och umgås med vänner.
På onsdagar är jag också på ungdomsgården, men då brukar jag och några fler 
som är med i en tjejgrupp på ungdomsgården hålla
på med film. Vi har gjort en kort-film för några dagar sedan, vi ska ännu redigera lite till sen är den klar.
Jag är med i filmen. Så på Måndag 15.30 ska jag och några fler från film-teamet vara med på Gotlands-radion.
En av mina drömmar är att bli skådespelare, eller sångare.
Jag skriver även på noveller på Wattpad.
där heter jag Officialfoooerofswe
novellerna heter
Only love (Omar Rudberg)
och
Don´t play whit a badboy (Harry Styles)
 

Jag hoppas ni kommer fortsätta att läsa min blogg, stay tuneeeeed.
Hadeee <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0