Hjälp med musiken!

Alltså snälla söta rara alla människor som läser detta inlägg, jag vill verkligen ha hjälp med musiken, jag vill att någon hjälper mig så att jag kan få publicera min låt på Youtube och massor, snälla, ni förstår verkligen inte hur mycket det skulle betyda för mig, isåfall, så undrar jag oxå hur man söker sig in på musikhjälpen, snälla älskade människor, hjälp mig, jag behöver verkligen hjälp med detta, det betyder allt för mig, det är oxå därför att jag inte har lagt upp något på länge, det är för att jag har skrivit på min låt. Vet ni någon som kan hjälpa mig med detta? Snälla hjälp mig, puss♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0