Ganska så irriterande

Hej, så i skolan så ska lärarna samla in alla ipad inför sommarlovet - vilket enligt mig är löjligt, jag har liksom allt där, och sen vill dom nollställa den, liksom, allt mitt arbeta och allt jag har på den kommer att försvinna, plus att jag var tvungen att fixa wattpad på mobilen och kik och allt som jag har på ipaden. Min laddare till ipad en fungerar inte och jag måste tydligen uppdatera den till nya uppdateringen, men jag har 1% kvar på den och den ska in imorrn, yaaay...
sen alla bilder och filmer jag har, kommer försvinna, blir så arg, för viss det är bara till för att plugga med den, men ändå, tänk om jag vill "plugga" på sommarlovet, nej men asså jag har liksom allt på den och du kommer typ allt försvinna, bara sådär, blir så jävla arg! Nej nu får ni ha det så hörs vi, hejdå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0