Börja med youtube?

Heeej!<3
 
Jag är så så ledsen att jag inte kunnat uppdatera den senaste tiden! Men jag 
har varit i Stockholm, jag skulle lägga upp ett inlägg 
om det, men jag hann verkligen inte och jag är 
jätteledsen för det!
Men till det som inlägget skulle handla om,
och det har ni förmodligen läst i rubriken.
Men jag vill börja med Youtube, men frågan är då,
skulle ni kolla på mig? 
Där skulle jag isåfall lägga upp antingen covers 
eller annat, lite blandat alltså.
Där skulle jag också även kunna förklara det mesta bättre.
Så skriv jättegärna i kommentarerna om ni tycker jag ska börja med det.
Ni skulle fått lära känna mig bättre och jag har velat börja med Youtube ett tag så jag
funderar på att göra det, men om jag ska göra det så behöver jag ER hjälp.
Så kan ni vara så gulliga och snälla och skriva en kommentar om vad NI tycker
och om ni skulle titta på mig.
 
<3 Puss puss babes <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0