MÅNS VANN!

Så Måns vann självaste Eurovision 2015! Riktigt glad och stolt! Sverige vet hur man levererar, precis som Måns gjorde! Sverigr know how its Done! Det jag ska göra nu är att rösta ihjäl mig, och hoppas man vinner en dejt med The Fooo! Ni har väll hört ommderas tävling? Iallafall den slutar imorgon, men jag kommer nog verkligen inte vinna, jag menar, jag är bara en tjej från Gotland, enligt alla i Sverige (tyyyyp) så är gotland ingenting, frågar man vissa nuförtiden såret dom inte ens vad gotland är! Mitt svar till dem är då at Gotland är Sveriges största ö, idioter! Någonsin pluggat geografi? Antagligen inte! Men iallafall, snälla skriv, ska jag börja med youtube? Puuussss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0