Polen OCH Kolmården?!

okej så det här blir ett litet snabb inlägg. Så den 11:e, alltså skolavslutninen, på kvällen ska jag och några kompisar till gutekällarn och lyssna på Linda pira och andra DJ:s. Sen dagen efter drar jag och min familij till Kolmården och kollar apor, haha Aa men det är ju typ så. Sen dagen efter att jag kommit hem så ska jag och ångra andra dra till Polen, fråga inte ens varför haha. Nej men det är så att på ungdomsgården så kan man vara med i en städgrupp, och den här gången så får vi åka till Polen med några andra gårdar också, men denhär resan kommer vara lite speciel och annorulndare än alla andra, och det är något jag ALDRIG kommer glömma. Jag ska nämligen gå på auswichtz (hur stavar man det ens?) och det är så att jag är väldigt känslig inom det området om man säger så.. Och för er som inte vet vad auswitchz är så är det ett gammalt ställe, för flera år sedan så var det andra världskriget osv. Och så skalö vi givetvis höra massor av annatm som T.ex. Klättra i träd 100m upp i luften osv, aja men iaf det var allt, hadeeee



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

musiclov.blogg.se

Tilde heter jag. Jag är en 13-årig tjej som älskar att spela och göra musik. Jag älskar djur men får inte ha djur av mina föräldrar. Jag älskar kläder också, jag shoppar inte särskilt mycket tyvärr då jag inte har mycket pengar alls.

RSS 2.0